שאלון מתוך עבודה סמינריונית מאת איילת לוי-לוין
איזה ידע עיקרי זכור לך מהתיאוריה וחשוב למבחן המעשי ?
(נשאל לאחר המבחן המעשי) שאלה זו נשאלה, כדי לבדוק מהו הידע שנותר לתלמיד, לאחר שעבר זמן מאז הלימוד והמבחן. נוכל ללמוד האם סוג הידע שנותר לתלמיד שונה בין המבחן הישן לחדש.
ניתוח הנתונים מלמד כי רוב התלמידים זוכרים רק את פרטי המידע – חוקים ותמרורים. התלמידים לא מרגישים כי קיבלו ערך מוסף של הבנה מהלימוד.
כל הזכויות שמורות. אתר למד נהיגה
מאמר זה לקוח מתוך עבודה סמינריונית ייחודית שנכתבה על ידי גב.איילת לוי-לוין מורה לנהיגה ומנהלת מקצועית, במסגרת קורס מנהיגות בניהול מערכות חינוך בית הספר לחינוך באוניברסיטת בר-אילן.
- למד למבחן
- תנאי השימוש באתר למד נהיגה
- שאלות ותשובות
- אופס... הדף לא נמצא
- למה אתר למד נהיגה? / אודות למד נהיגה
- מאגר שאלות תאוריה 2013
- צרו קשר
- חיפוש
- מפת אתר
- מורי נהיגה
- ארכיון מאמרים 2013
- ארכיון מאמרים 2012
- ארכיון מאמרים 2011
-
ארכיון מאמרים 2010
- תקנות תעבורה חדשות
- מבחן התיאוריה החדש השוואה בין המבחן החדש לישן
- יחס מורה הנהיגה למבחן התיאוריה החדש?
- יחס מורה הנהיגה למבחן התיאוריה החדש? (1)
- יחס מורה הנהיגה למבחן התיאוריה החדש? (2)
- יחס מורה הנהיגה למבחן התיאוריה החדש? (3)
- יחס מורה הנהיגה למבחן התיאוריה החדש? (4)
- יחס מורה הנהיגה למבחן התיאוריה החדש? (5)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה?
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (1)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (2)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (3)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (4)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (5)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (6)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (7)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (8)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (9)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (10)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (11)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (12)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (13)
- כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (14)
-
כיצד בכוונתך ללמוד למבחן התיאוריה? (15)
- ארכיון מאמרים 2009
- ארכיון מאמרים 2008