למד על בטוח – פרק ה איתות
פרק זה של לימוד תאוריה מפרט את חשיבות האיתות כאמצעי תקשורת בין משתמשי דרך שונים. שאלות תאוריה בנושא של חובת האיתות, חשיבות האיתות, צורות איתות שונות. התנהגות כאשר מערכת האיתות התקלקלה. השאלות בוחנות אם התלמיד למד את חשיבות מתן האות ואם למד מהי ההתנהגות הנכונה של מי שהאות מופנה אליו.
למד על בטוח – סוגי אותות
קיימים מספר סוגי אותות שונים. האות הראשון הוא מערכת האיתות –וינקרים. שאלות תאוריה הבודקות אם התלמיד למד היכן ומתי מפעילים איתות. מערכות נוספות הן הצופר, מתי ובאיזה תנאים מגבילים מותר להפעיל צופר. מהם אורות בלם.
למד על בטוח – סימני ידיים
שאלות תאוריה בנושא של מתן אותות בידיים. שאלת תאוריה כמו אם מערכת האיתות יצאה מכלל פעולה האם מותר לאותת? שאלות אלו חשובות ומכוונות גם לתלמיד נהיגה שלומד נהיגה על רכב דו גלגלי. אם תלמיד למד על רכב רגיל, לרוב אין לו שום הכוונה על מתן אותות בידיים כמו סימון כוונה לעצירה.
כל הזכויות שמורות.
אודות הכותב - איתמר לוין מורה ומרצה ללימוד תאוריה. מוציא לאור של ספרי לימוד תאוריה, מולטימדיה - למד נהיגה בדרך הקלה, למד תיאוריה ללא קריאה.